Nasi eksperci
Nasi eksperci

Inga Kawałek
magister filologii, specjalistka w obszarze zarządzania projektami i zamówień publicznych. Posiada wieloletnie doświadczenie w doradztwie dla biznesu z zakresu tworzenia biznesplanów, pozyskiwania środków na działalność.
Zakres doradztwa:
- składanie wniosków o pożyczki dla mikroprzedsiębiorstw,
- składanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Marcin Dadel
mgr socjologii, przedsiębiorca, trener i konsultant. Twórca startupu Witkac.pl, prezes firmy Witkac.pl. Doradca marketingowy i biznesowy.
Zakres doradztwa:
- poszukiwanie finansowania działalności gospodarczej,
- obsługa ePUAP,
- składanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
- opracowanie strategii zmian w sposobie prowadzenia działalności gospodarczej.

Daniel Jursza
programista, koordynator zespołów developerskich, architekt oprogramowania i przedsiębiorstwa. Doradca w obszarze IT.
Zakres doradztwa:
- dobór rozwiązań informatycznych dla firm,
- organizacja pracy z wykorzystaniem narzędzi informatycznych,
- promocja firmy w internecie.

Anna Dadel
mgr ekonomii, księgowa z wieloletnim doświadczeniem Doradczyni księgowa.
Zakres doradztwa:
- składanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
- składanie wniosków o pożyczki,
- składanie wniosków o dofinansowanie pracowników.

Grzegorz Basarab
mgr fizyki, przedsiębiorca, edukator, prezes firmy Witaj Świecie! Sp. z o. o.
Zakres doradztwa:
- składanie wniosków o pożyczki dla mikroprzedsiębiorstw,
- składanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy.

Sonia Hilarecka
wykształcenie wyższe (specjalność: zarządzanie firmą). Posiada wieloletnie doświadczenie we współpracy z biznesem – jako konsultant Krajowego Systemu Usług, konsultant Punktu Konsultacyjnego- Doradczego, Lokalnego Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich, oraz w wspieraniu przedsiębiorstw społecznych.
Zakres doradztwa:
- składanie wniosków o pożyczki dla mikroprzedsiębiorstw,
- składanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Dagna Mikołajczak-Maśnicka – mgr politologii, od 2005 roku zawodowo związana z Urzędem Miejskim w Słupsku. Od 2015 roku w Urzędzie Miejskim odpowiedzialna za współpracę z przedsiębiorcami. Obecnie Kierownik Referatu Promocji i Biznesu Wydziału Współpracy i Promocji Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Zakres doradztwa:
- pomoc przedsiębiorcom w załatwianiu wszelkiego rodzaju spraw w Urzędzie Miejskim w Słupsku,
- doradztwo, informowanie i pomoc w uzyskaniu wsparcia oferowanego przez Miasto Słupsk przedsiębiorcom, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji w wyniku stanu epidemii.

Agnieszka Strzelecka
mgr pedagogiki, absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. Ekspertka z 10-letnim doświadczeniem w zakresie pozyskiwania finansowania bankowego dla osób prywatnych oraz przedsiębiorców.
Zakres doradztwa:
- składanie wniosków o pożyczki dla mikroprzedsiębiorstw,
- składanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
- odroczenia kredytowe.

Krzysztof Żabiński
radca prawny. Uprawnienia do wykonywania zawodu uzyskał w 2017 r. Przed wpisem na listę radców prawnych i otwarciem własnej kancelarii pracował w kancelarii notarialnej, w sądzie jako asystent sędziego, a później w kancelarii innego radcy prawnego. W roku akademickim 2018/2019 ukończył studia podyplomowe z ochrony danych osobowych na Uniwersytecie Gdańskim.
Zakres doradztwa:
- prawo pracy,
- prawo cywilne,
- ochrona danych osobowych,
- wsparcie w zakresie rozwiązań ujętych w „Tarczy Antykryzysowej”.

Aleksandra Szymańska
prawniczka, od 2013 roku asystentka prawna w kancelarii prawniczej specjalizującej się w obsłudze przedsiębiorstw. Specjalizuje się w prawie pracy i postępowaniach cywilnych.
Zakres doradztwa:
- wsparcie w zakresie rozwiązań ujętych w „Tarczy Antykryzysowej”.
- składanie wniosków do Wojewódzkiego Urzędu Pracy (ochrona miejsc pracy),
- składanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy (niskooprocentowane pożyczki, dofinansowanie kosztów prowadzenia działalności gospodarczej. dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników),
- składanie wniosków do ZUS (zwolnienie ze składek, ulgi w opłacaniu składek, świadczenie postojowe).

Marta Rutkiewicz
magister ekonomii, przedsiębiorca, prezes Fundacji, trener kompetencji społecznych. Posiada wieloletnie, praktyczne doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwem, analizie sytuacji finansowej i pozyskiwania środków na działalność.
Zakres doradztwa:
- wsparcie w zakresie rozwiązań ujętych w „Tarczy Antykryzysowej”,
- składanie wniosków do Wojewódzkiego Urzędu Pracy (ochrona miejsc pracy),
- składanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy (niskooprocentowane pożyczki, dofinansowanie kosztów prowadzenia działalności gospodarczej. dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników),
- składanie wniosków do ZUS (zwolnienie ze składek, ulgi w opłacaniu składek, świadczenie postojowe).